tirsdag 17. august 2010

I dag

har vi hatt blomkål og brokkolisuppe og pannekaker som vi brøt fasten med, og jammen var det skikkelig godt også;-)

Ellers har dagen her stortsett gått med til å lese koranen, ungene har hatt undervisning i matte og koran, laging av middag +++
Datteren min syntes det var skikkelig gøy med matten i dag for hun lærte klokken, ellers så er hun inne i pugging av gangetabellen og har igjen 4 gangen så kan hun helt opp til femgangen, ikke verst for en åtteåring. Det er bare helt utrolig hvor høyere nivå det er på skolen her i Egypt, og jeg gleder meg til de begynner skikkelig på ordentlig skole her.

Da skal jeg ta skikkelig tak i meg selv også og prøve meg på litt arabisk, hehe, lurer på om jeg får det til. Det virker bare så vanskelig når man ser på skriften liksom. Men ia, så skal jeg nok få det til, gjør jo som regel det med det meste jeg setter meg fore;-)

;-)

Ingen kommentarer: