onsdag 12. mai 2010

Sol og sommer

Ja for det er det jag har her i Cairo. Jeg har vært ved bassenget og slt og badet i fire timer i dag og koste meg hvert enste sekund. Når man i tillegg har koselig selskap så kan man jo bare ikke få det bedre, dette skal gjentas flere ganger.

Så nå sitter jeg her da og merker godt dagens sol, Nei da, jeg er ikke brent, vel litt (eller ganske) rød i ansiktet men ikke brent. Soleksem derimot det får jeg nesten hver gang jeg er i solen og det er virkelig en plage for det klør skikkelig. Lurer på om det blir bedre etterhvert som jeg er mer i solen eller om dette kommer til å fortsette. Uannsett så kommer jeg i hvertfall til å dra på klubben for å bade,så kan jeg heller prøve å sole meg litt forsiktig (som om jeg får til det liksom).

Anyway, jeg er ved godt mot og fortsatt positiv, hehe ;-)

1 kommentar:

sasha sa...

kos deg i kairo, jeg kom nettopp hjem derfra og savner det så sinnsykt :)

gleder meg til neste tur inshaallah :)